morgonsurfat...

Suttit o surfat runt lite på våra konkurrenters hemsidor för att se om det finns nån info om ev. tränmatcher o hur det ser ut i lagen. Men vet inte om dem inte hunnit igång med matchandet eller om de inte skriver ut nåt om det på hemsidorna för inte gav det mycket matnyttigt att läsa om där.
Är väl Ibf link. som håller igång o uppderar vad som händer o sker där, Såg att en av mina gamla tjejer Maria Johansson var klar för dem nu, Ska bli skoj o följa hennes utveckling under martins ledarskap.

Själva har vi haft en ganska egendomlig tränvecka med ganska stort spann mellan topp o botten men känns som vi tog ett bra steg i rätt riktning på gårdagens träning något jag hoppas ska visa sig när vi möter Libk i friidrottshallen på söndag. 10:00 gäsp det är ju mitt i natten för en nattjobbare som mig :)


Ska bli riktigt skoj match o få se hur det ser ut för länets div1 lag i år.De har ju fått in ny tränare tills i år. Om jag inte misstar mig helt så mötte jag honom i Distriktslags sm:et där han var ledare för göteborg men inte helt hundra på att jag har rätt där.
Libk tog ju en riktigt fin skalp förra helgen när de vann över elitserie laget Huddinge så det blir ingen lätt uppgift vi ställs inför denna helgen heller. Men hoppas ju att det vi jobbat med i veckan ska börja synas på vårat sätt att genomföra matchen.
Förra helgen när vi mötte Jik så fick vi ju även möta "våran" carro. Får väl se om vi får äran att möta "våran" Jonna i denna matchen då. Carro gjorde för övrigt sin sista träning med oss igår o nu går flyttlasset ner till jönköping för henne stort lycka till i nya staden o nya klubben skickar vi med dig.

Sova en sväng nu så man orkar med helgens aktiviteter också, Kommer väl lite reff. efter söndagens kamp.

Kommentarer
Postat av: Coachkollega i Fjädern

Angående LIBK:s tränare har du helt rätt! "Rolle" coachade Göteborg, förlust med 5-0 om jag inte minns fel...Dax att jämna ut tillställnigen i matchen mellan er :-) Rolle är en go och gla prick som kommer göra gott för Linköping. Förhoppningsvis leder det till fler brudar som lirar innebandy, vilket givetvis är bättre för oss runt omkring också! Kul att du är igång igen med bloggen, hoppas vi får många härliga stunder tillsammans i Fjädern!

//JB

2010-08-20 @ 15:48:27
Postat av: ted

Grattis på dig Jocke skön start på matchandet o gött att hårt jobb lönar sig. Hoppas på många härliga stunder i familjen.

ses i hallen

2010-08-23 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0