Tre

Poäng kändes som prio nr ett denna matchen, Men som ni har gjort på träningarna på sistonde så trodde jag det skulle bli åka av ordentligt denna match.
Kanske var det så tjejerna med trodde + lite underskattning för första perren är långt långt ifrån vad vi kan.
förlorar den med 0-1 och tanken innan Antvarden får in bollen i sista minuten är faktiskt från min sida att hoppas de gör ett för då släpper det.
Och det gjorde det väl lite kanske för andra vinner vi klart. Blev bättre ju längre matchen gick men aldrig riktigt bra spelmässigt.
Lustig tanke jupp jag vet men vi går inte in med full fokus o 100% innställning från start här o inte kan jag skälla på dem på plan när jag känner att jag själv inte heller gör det utan mer fokuserar på hur vi spelar än vad det står på resultat tavlan.

Underskattning/Övertändning/Ville för mycket/Svårspelat motstånd ????
Skitsamma vi visar idag att är inget snack om var poängen ska gå efter första perren o det ska vi ta med oss är en styrka att inte lyckas göra det bästa ifrån sig men ändå gå därifrån med alla poängen.Vinst 6-2
Jag har hunnit hem tagit ett glas rött sett en film med frugan o nu hägrar sängen blir Wirre expo i link+ party i morgon sen räknar jag med att vara i Kärnahallen på söndagen Ibf L-Åby.
God natt världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0