16:30

Visslar dommarna igång Libk mot Pixbo i en helt avgörande kamp för Links brudar om de ska klara div 1 kontraktet. Vinst o tre poäng så är det klart, och det känns som vinst är ett måste då Surte säkert kommer taggade till tusen mot Köping för att klara deras kontrakt för div1 spel nästa sesse.

borde vara en klar fördel för Link att denna matchen flyttades till då resterande serien är färdigspelad, Kan inte vara helt lätt för Pixbo tjejerna att komma helt motiverade till en match som inte gäller något egentligen utan nu skulle man varit lediga o fått lite extra tid över till andra saker. 
Medans Link har förutsättningarna helt klara för sig vad man behöver prestera idag, Man har även fått en extra vecka att nöta in nye tränaren Tottes ideer.

jag tror o hoppas att det är en riktigt glad buss som åker hem med säkrat kontrakt o tre poäng idag.
Vinst med 6-2 till Link. är mitt tips här. 

Kommentarer
Postat av: Rhöös /IBF Linköping

Grattis till vinsten och till att ni håller er kvar i div 1!!!

2010-03-07 @ 10:03:53
Postat av: Niclas

Själv tippade jag 5-3 till oss med ack så fel jag hade!! 13-7 till oss kn nog ingen ha tippat.... Men en skön vinst!

2010-03-07 @ 15:42:28
URL: http://nillelana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0