De röde fortsätter

Efter en första perre där vi kanske lite känner av varrandra o det inte är något vidare lir åt något håll så står det 2-2 på tavlan detta är vi absolut inte nöjda med och försöker väcka mina röda genom att gå ner i folk o visa att nu behöver verkligen visa att man ska vara på plan.
Får absolut önskad effekt på det för i andra så stänger vi matchen. Vinner perren med klara 3-0 o vi på coach bänken kan andas ut för här tycker jag nog att mina tjejer visar att de är det bättre laget. Och vissa av bytena de gör när de går för fullt (för var så denna match att man inte gjorde det) så var det bara ett lag på plan.
Tredje försöker Boxholm med nytt försvar o ändrad taktik men nu har de röda bestämmt sig o då är det inte mycket Boxholm har att sätta emot.
Tredje blir spel åt ett håll o där kommer nog lite av vår oförmåga att få bollen hela vägen i mål som kommer tillbak för känns som vi borde kunnat gjort väldigt många kassar på de chanser vi skapar.
Går upp på folk igen i andra o skickar in hela gänget i tredje, Skönt att mina unga tjejer går in o visar att de vill vara på plan tror det var lite premiär nerver där i första perren.
I stort sett väldigt nöjd coach finns jätte mycket positiva bitar att sortera ut o ta med till framtiden.

11-7 slutade det i Kfum:s favör i matchen mot finspång, Lustiga siffror enligt mig trodde ju att det skulle bli en jämnare match för jockes tjejer denna helgen.
Men inte fasen trodde jag att Kfum skulle släppa in 7 bollar o göra 11 framåt men jaja utan att sett matchen så gissar jag på att det var tuta o kör.

Ska ner o kolla in duktiga mjölbys  p96 spela match om nån timme tänkte även om tiden räcker åka in o kolla Libk:s hemmamatch i morgon.

Vart ju pubafton efter matchen igår o efter det ett glas rött hemma hos lilla mamma så är man allt lite seg i dag men är väl dags att börja skaka igång kroppaskrället för har en båt som ska test köras, vinterpuckarna ska på bilarna, diverse städ står på schemat o se till att laga till nån kulinarisk höjdpunkt till lilla sambon som har jobb helg, Undrar om det inte är läge för att starta grillen o lite rotfrukter i ugnen med en god peppar sås ;)

Kommentarer
Postat av: Supporter

Grattis till segern! Din bästa och sötaste spelare nummer 8 var grym i går!

2010-10-30 @ 13:03:51
Postat av: ted

Man tackar så mycket, Nummer 8 är väl alltid grym och det tyckte jag nog hela gänget var denna matchen.

2010-10-30 @ 21:08:34
Postat av: Anonym

De tackar ja för :-) vem du nu är? #8

2010-10-31 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0