DM

Har suttit o kikat på Zlatan o grabbarna göra jobbet bra, NU är det dags att gå in i hetluften med mitt nya lag kanske kan kalla det lite smygpremiär men är ändå första riktiga tävlingsmatchen i morgon då vi möter Libk kl 10:00 i morgon i Ödeshög i första dm matchen.
Detta blir en riktigt bra helg för mig o Fjädern brudarna att utvärdera var vi är. Jag tror jag redan vet det men morgondagen hoppas o tror jag också få ett kvitto på det.

Gårdagens träning fick vi ett gäng av Fjäderns herr framtid att hoppa in o hjälpa oss att höja tempot.
TACK killar nyttigt nyttigt för oss o tror allt era tränare känner attt de kan använda dessa tillfällen till att ta ett par steg framåt lagmässigt. (returmöte redan innbokat)

Har alla tjugo tillgängliga i morgon dock kommer någon sent någon sticker tidigt men räknar med att de tjejer som kommer spela d2 i år vilket vill säga alla som är med i morgon kommer få speltid.
2*15 minuter njaa tycker man väl kanske är alldeles för korta matcher, Gäller vara på tå o inte släppa till nåt onödigt samtidigt som man sätter sina chanser. Med så kort speltid känns det lite chansartart.

En av de två platserna som går vidare til semi: Helt klart ligger målsättningen där men även att ta vårat spel ett snäpp framåt, Och våga hitta tryggheten i vad vi jobbar o funderar på.
Tror vi får en göddig helg i morgon med Stora steg framåt, Att vi som grupp kommer ett steg närmare varandra och inte minst att vi kommer ha en för j.... rolig Lördag ihop.

RÖTT ÄR GÖTT
Nu kör vi

Kommentarer
Postat av: ted

Håller med dig lisa: Det är ju väldigt egendomligt att båda grupperna inte spelar med samma förutsättningar.

2010-09-05 @ 19:17:39
Postat av: Anonym

Håller med dig lisa: Det är ju väldigt egendomligt att båda grupperna inte spelar med samma förutsättningar.

2010-09-05 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0